Tävlingen gick skit...

Japp tävlingen gick fullkomligt åt helvete. Sköt 382 av 400. Asdåligt. Linnea sköt 394 , kom trea och gick vidare till nästa tävling som ja tror hålls i värmland, e inte säker.
Linnea blev skitglad=) de va kul att hon gick vidare.
Ja blev jättebesviken på mig själv, men som morfar sa till mig på vägen hem: Man gör så gott man kan varje gång, ibland går det bra ibland inte.
För mig går det oftast dåligt, ska ju börja skuta stående till hösten så bättre lär det ju inte gå. Ha det bra alla söta! Puss och kram<3<3


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Oj, vad duktig du är! Jag skulle inte träffat hälften ens, det är jag säker på! :D 382 av 400! Det är ju 382+ (se inte till de få minusen), det saknas bara några fy ynka poäng till och det tar du nästa gång. Hejja på och lita på dig själv! Kanske är stående ännu mer din grej. :)



Kramar!

2009-01-12 @ 09:22:13
URL: http://cirynne.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0