Onsdag...

Usch, onsdagar är jobbiga i skolan. Vi har inte så roliga lektioner, slutar 20 över tre och precis innan sista lektionen( som för övrigt är språk) har vi en håltimme! Den håltimmen är totalt meningslös.
No prov på fredag, men jag kan det ganska bra,så det blir nog bra=D. Min no lärare e jättebra!Men hon försvinner efter jul;(. Tycker ja e synd, hon förklarar bra, man lär sig mycket och hon är görsnäll!!Fast det e nästan jämt så, alla bra lärare som man tycker om slutar ;( Hoppas nästa e lika bra.
Imorgon har jag svenska redovisning, ska stå och prata om någonting för hela klassen i 6-8 minuter. Ja ska prata om luftgevärsskytte=P(mammas förslag). Mamma hitta en sida med bra fakta på internet,så jag har skrivit stödord och hela skiten. Men ja e asnervös innför redovisningen=S blir alltid det. Men ja vet ju att de känns bra när det e gjort, ja hoppas det inte går åt skogen bara.
Saknar Josse, hon har inte varit på skyttet på ett tag. Hoppas hon kommer på torsdag(imorgon),till skyttet. Ska sluta nu, har fått önskemål om att uppdatera oftare. Ska försöka=).
Ha det bra!
Puss & Kram<3<3<3<3<3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0