Torsdag igen

Japp nu är det torsdag igen. Det betyder kör, skytte och att det snart är helg. Imorgon fyller min lillebror 4 år! Så på kvällen ska vi ha kalas för honom. Då kommer mormor, morfar, farmor och alla dom. Ska bli skojsigt.
 På lördag är det kanelbullens dag, jag hoppas att vi kommer att få kanelbullar då. Det är mumsigt=).
På söndag ska jag, mormor, Renatte(vet ej hur det stavas), min sysling Izabella och hennes mamma Maddelene åka till en släkting i Uddevalla. För att hon har köpt varsin servis till mig och Bella, så vi ska dit och hämta dom.
Hade inte så jättemycket att skriva idag, skriver mer en annan dag. Men ha det gött och GLÖM inte att äta kanelbullar på lördag=).           Puss & Kram<3!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Karolin

Hej vännen! Kul att hitta dig här. Kramkram

2008-10-17 @ 00:01:17
URL: http://PinkPower87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0