Hade redovisning idag...

Japp, jag hade svenska redovisning idag. Om ni läser gårdagens inlägg så vet ni vad den gick ut på. Vi skulle prata om något inför hela klassen i 6-8 minuter=S. Det var inte så jättekul, jag darrade lite på rösten ibland. Men jag fick VG iallafall=). Ja e nöjd, förutom att jag darra på rösten. Men ja va ju nervös=). Fredrik tyckte det va bra, jag gav ett lungt intryck ...bla bla bla.... och darrade med rösten.
Har precis läst på till no provet imorgon. Inte så kul, vi har det dessutom direkt på morgonen. Men ja känner mig ganska bra påläst så det går förhoppningsvis bra=). Nu har vi haft 2 jobbiga veckor i skolan, tur att dom e över snart och då har vi höstlov! Ska bli ganska skönt=). Men förmodligen kommer det bli som på alla lov, efter 3-4 dagar brukar jag börja längta tillbaks till skolan igen. Tokigt va :).
Nu ska jag snart på kör och sen skytte, hoppas det kommer några roliga. Ska äta innan oxå, får värma lite pyttipanna som mamma gjort(hon jobbar till 17.00 idag).
Nu ska jag sluta...kanske gå och sjunga lite singstar=), om jag hinner. Ta hand om er!

Pussar & Kramar bine<3<3<3<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0