Fredag

Idag är det fredag och höstlovet e snart slut, lite tråkigt men blir lite kul att komma tillbaka till skolan=). Jag fick ett armband av sakarias som han hade gjort på dagis. Det va gulligt av honom<3. Ikväll är det idol, det ska jag se på. Min favorit e Anna och bland killarna e det nog....Kevin(han sjunger ju grymt) och Johan. Annars händer inget speciellt. Föräldrarna e inte världens bästa vänner, bråkar lite. Har lite ont i huvudet, så jag ska gå och vila lite.  Ha det bra<3
( Armbandet som Ias gjorde, fint va?) Puss & kram<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Karolin

hörru du. är det inte dags att uppdatera lite nu? :-) Kramkram

2008-11-25 @ 23:37:30
URL: http://pinkpower87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0