En tripp till överby.

Idag har jag varit på överby, med familjen och farmor o farfar. Köpte nya skor( jättefina tyckte jag), inneskor till idrotten och grå mysbyxor till gympan och eventuellt vardagen. Vi käkade på MAX när vi var där, mums=). Annars händer inte mycket här. Har inget speciellt planerat för höstlovet, förutom att sova en natt hos min morfar i stugan(från tisdag till onsdag). Sen kanske jag och Sara hittar på något kul någon dag=). Och jag ska nog skjuta lite luftgevär. Det är ingen kör på lovet. Simon e på bio och ser High School Musical 3 med en kompis. Jag har de båda första filmerna och ska nog köpa den tredje, vi får väl se. Zac Efron som spelar Troy e ju jättesöt=), sjunger bra gör han oxå.
Slutar skriva för idag. Ta hand om er!

 Pussar o Kramar på er<3<3<3!

Kommentarer
Postat av: Karolin

Ja, han är inte dum den killen, tänk dig honom med lite smör på :P HEhe...kramkram

2008-10-29 @ 19:38:07
URL: http://pinkpower.blogspot.com
Postat av: Karolin

ja, den killen är inte dum han...tänk dig honom med lite smör på :P hehe...kramkram

2008-10-29 @ 19:39:44
URL: http://pinkpower.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0