Till Karolin..........

Ja,Karolin nu uppdaterar jag min blogg. Det har du tjatat om ett tag nu.
Idag har jag varit på julskyltningen på stan, med farmor o farfar. Vi tog ganska många lotter och vi vann.......tre paket med kaffe! Ingen i våran familj dricker kaffe men än¨då lyckas vi alltid vinna det. Vi gav farmor o farfar ett paket, min gammelmormor Emma ett och min mormor ett. Så vi blev av med dom=).
I helgen sov jag hos mormor och morfar, fast jag sov inte så mycket. Jag har en jobbig rethosta. Hoppas den försvinner eller blir bättre innan tisdag. På tisdag har alla musikskolans körer, där jag är med i en, genrep inför konserterna Toner i advent. Sedan har vi två konserter, en på onsdagen och en på torsdagen, de börjar kl. 19.00. Tror jag.. jag är inte riktigt säker. Kom gärna och titta, det är i Nicolai Kyrkan den 3 & 4 december kl. 19.00(tror jag).
Nu ska jag gå och titta på Shrek den tredje me min bror, han kommer att prata massor han har svårt att hålla tyst.
Ta hand om er och ha en trevlig första advent!!!
Puss & Kram<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Karolin

Hehe...Ja, jag vet att jag har tjatat, men jag tycker det är kul att läsa bloggar :-) Tack för uppdateringen. Kramkram

2008-11-30 @ 23:50:36
URL: http://pinkpower87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0